Telecentar započinje produkciju promotivnog filma u sklopu projekta Media literacy and digital citizens, s ciljem poticanja kritičkog promišljanja, medijskog stvaralaštva i aktivnog građanstva u digitalnom okruženju.
Promotivni film autorski potpisuju diplomanti studija Upravljanja kreativnim tržišnim komunikacijama na Sveučilištu Algebra Bernays u Zagrebu. Kroz suradnju mladih stručnjaka i Telecentrova produkcijskog tima, nastaje dinamičan video format koji kombinira snažnu vizualnu priču i jasne poruke.
Film će biti prilagođen distribuciji na društvenim mrežama, uz kratke isječke optimalne za doseg i angažman različitih ciljanih skupina. Ciljane skupine su učenici i studenti, nastavnici i ravnatelji obrazovnih ustanova te kreatori obrazovnih politika razvoja medijske pismenosti. U produkcijskom procesu poseban naglasak stavlja se na pristupačan jezik, ritam montaže prilagođen online platformama i vizualni identitet koji pojačava prepoznatljivost kampanje.
Kampanja se fokusira na potrebe razvoja praktičnih vještina i stavova potrebnih za sigurno, etično i kreativno sudjelovanje u digitalnom prostoru. Promotivni film poslužit će kao uvod u niz edukativnih sadržaja, radionica i javnih događanja koji slijede tijekom idućeg razdoblja.